.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور 8 استاندار مازندران در نشست مشورتي

در نشست استانداران پس از انقلاب مازندران هشت استاندار حضور پيدا كردند.

در اين نشست كه با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران، استاندار مازندران، دبير مجمع نمايندگان استان و جمعي از خبرنگاران برگزار شد حدود چهار ساعت به طول انجاميد.

در اين نشست اصغر قرباني، مرتضي حاجي، ابوطالب شفقت، محمد‌رضا صالحي، جعفر رحمان‌زاده، داوود كشاورزيان، عباس رهي و محمدعلي پنجه‌فولادگران حضور داشتند.

نماينده ولي فقيه در استان مازندران در اين نشست گفت: تاريخ همان كار پيامبران را مي‌كند و تاريخ گذشتگان با كوله‌باري از تجربه و دانش رسولي براي آيندگان است.

آيت‌الله نورالله طبرسي با تاكيد بر اينكه مقام‌ها اعتباري هستند، اين اقدام را ستود و جمع استانداران پس از انقلاب اسلامي مازندران را اقدامي ستودني و در خور توجه دانست.

وي با اشاره به اينكه 30 سال موفقيت در كارنامه نظام ثبت و درج شده است، خاطرنشان كرد: گردآوري اين تجربيات بسيار ارزشمند است.

طبرسي با تاكيد بر اينكه نمي‌گوييم كشورمان كشور گل و بلبل است، تصريح كرد: اما نبايد زحمات مديران در گذشته را سياه‌نمايي شود.

خطيب نماز جمعه مركز استان مازندران با تاكيد بر اينكه كشور با استفاده از باتجربه‌ها به رشد و توسعه مي‌رسد، بيان داشت: در اين استانداران تجربه، فكر و انديشه ادغام شده است.

طبرسي قهر كردن و گوشه‌نشيني مديران باتجربه را نامناسب ارزيابي كرد و گفت: روحيه مديران روحيه خدمت است.

وي حضور سلايق مختلف در كشور را براي توسعه مفيد دانست و تصريح كرد: جامعه با روش با هم بودن به تعالي و پيشرفت مي‌رسد.

نماينده ولي فقيه در استان مازندران با مقدس خواندن حماسه هشت سال جوانان اين مرز و بوم ياد و خاطره شهدا را گرامي داشت و خاطرنشان كرد: كشورمان در جنگ بر اساس گفته مسئولان هزار ميليارد تومان خسارت ديد كه جبران اين همه خسارت به تلاش بيشتر مسئولان بستگي دارد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.